Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.


    

Hearthstone™ Dünya Şampiyonası İlk 16!  (Okunma sayısı 12853 defa)

Hearthstone™ Dünya Şampiyonası yaklaşırken, bu şampiyonaya Amerika ve Avrupadan gidecek 4'er oyuncuyu belirleyecek turnuvalar devam ediyor. En sonunda elemeler sonucu bu liste 128 kişiden 16 kişiye kadar düştü. Heartstone dünya şampiyonasında toplam 250.000$'lık ödülü kazanacak oyuncular merakla bekleniyor....

Avrupa İlk 16

Neirea
Kolento
MCPnoisyboy
Thefishou
Theude
Reynad
NumberGuy
TheFallen
Matthew
Frezzar
MrYagut
Lowelo
Max
ThijsNL
Cupcake
Lifecoach

Amerika ilk 16

hyped
Firebat
Chakki
ThatsAdmirable
tidesoftime
StrifeCro
Tarei
DeathstarV3
Kuhaku
StUnNeR
Deerjason
Staz
JAB
Chalk
Twisted
DTwo







By : Diabolus 16.09.2014 | 05:24
Etiketler:

Yorumlar

wizardmaster 16.09.2014 | 17:07

sonucunu merakla bekliyorum.turnuvalarda o gün gazı alan kazanıyor genelde.bakalım o gün şans kiminle olacak. tanımadığım isimler de var ama tanıdığım ve mal olduğunu bildiğim ThijsNL nin ne işi var anlamadım. Ekop,Savjz ve Gnimmsh avrupada neden yok. elemelerde elendiler mi ?


Diabolus 16.09.2014 | 17:18

Ekop elendi Savjz ve Grimmish ilk 128'e giremediler. Mesela NA'da Trumph'da ilk 128'e giremedi garip olacak ama bu oyuncular içinden ben kolento, Lifecoach, Reynad kesin gider diyorum...


wizardmaster 16.09.2014 | 17:33

avrupadan kolento amerikadan strifecro favorilerim.avrupadaki mr.yagut türk. alman türkü :D tugay mıydı neydi adı


Diabolus 16.09.2014 | 19:31

o zaman mr yagut'un arkasındayız :D ama daha kuzey kore ve çinden gelecekler var. Amaz falan gelecek orada oda fena oynamıyor ben aslında  'hi mom ' Rdu gider diyordum ilk 4'de ama giremedi 16'ya...


wizardmaster 17.09.2014 | 06:32

RDU nun olayı rakipleri iyi analiz edip onları yenecek counter ları iyi ayarlaması. Turnuvada olması gereken bir tipleme.


Diabolus 17.09.2014 | 07:42

Rdu tam bir p.. aynen geçen ay  gene elite oyuncuların katıldığı turnuvada ilk turda elendi sonra kaybedenler arasındaki maçları kazanıp kazananların finalinde kazanın karşısına çıkıp adamı 3-0 yendi :)


Wizard1795 17.09.2014 | 22:12

büyük konuşmayı sevmem ama Reynad çok iyi oynuyor turnuva şampiyonu olabilir